KOMMENTARER

sofie andersson: Bry dig inte om kommentarerna! DU vet att de finns folk som verkligen bryr sig och vissa som bara vill klanka ner dig! Du är stark gumman, pusss
svar: nej usch dom är så omogna, och de är bara onödigt att lägga energi på såna människor ;o ja visst är jag stark, men det är alla fina vänner som stöttat mig så jag blivit starkare! puss gumman, saknar dig.

elina: Vad har folk vräkt ur sig!?
svar: jadu, en massa. får dumma meddelande på Facebook, på bloggen, sen går folk och snackar sin skit i skolan, men jag lägger inte ner ett skit på dom, pallar inte såna människor, jag ser dom som oviktiga.

anonym: Hej Ellen! Jag råkade hitta din blogg helt random, och har följt den ett tag. Och jag tycker du är en helt sjukt cool tjej! Jag känner inte dig alls, men vad jag har sett så verkar du så stark! Det behövs flera tjejer som du som vågar stå upp för sig själva! Fortsätt kämpa! Och grattis till graviditeten :) du kommer bli en bra mamma.
svar: aw, vad gulligt! stark det blir man i såna här lägen, man måste stå upp och vara stolt över sitt val. ja visst det behövs många många fler! hihi tack så mycket :') kram på dig

nellie w: Tja. Tycker du har gjort helt rätt som behållit barnet. Alla omogna jävlar som skriver kan gå o dö. På min mamma (som är gravid i vecka 21!) så började de synas rätt tidigt. Men på vissa är det senare... Det är ju helt normalt. Lycka till med bebisen! Ha det bra. :)
svar: jadå, det va det enda rätta för mig. ja usch, att det ens finns såna människor.. det är skrattretande! ja visst, allas magar blir inte lika stora samtidigt liksom, finns dom som är enorma och dom som är pytte. så ja :) tack så mycket, ha de bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Folk snackade mycke om mig också i skolan. Pekade på mig och viktor när vi gick förbi, viskade. Vände sig om och tittade efter oss. Folk jag inte ens kände kastade ur sig saker osv. Jag tror det är något alla tonårsgravida går igenom på skolan, men de är bara när det är nytt.. Jag blev granska tråkig i andras ögon fort. det tar bara någon månad är man inte alls lika intressant längre tro mig :)

2012-04-18 @ 09:37:04
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0