svar på ennu en kommentar



en till tråkig ANONYM...
kom igen, är ni fega?
iaf..
1. Tvekade du aldrig på att göra abort?
2. Har din mamma alltid varit med dig när det gäller graviditeten? Jag menar har hon aldrig varit "emot" dig och velat att du ska göra abort?
3. Vad säger din pappa om barnet?
4. Har du förlorat många vänner p.g.a. detta?

+ Jag tycker du är jättemodig att du vågar göra detta :)
svar:
1. jag bokade först tid för abort, men usch. mådde fruktansvärt dåligt när jag fått en tid, satt och storgrät och skrek rakt ut - jag tänker inte göra det!
2. i början tyckte hon inte om det så mycket, men hon sa att hon stöttade mig i det val jag än gjorde.
3. han accepterar, tänker inte gå in på detalj och så. men han accepterar & finns!
4. ett par har ju visat en hel annan sida, och dom har jag rensat bort. så ett par är ju borta, men deras förlust :)
tack så mycket! dethär kommer gå bra!


Kommentarer
Postat av: Nyfiken tjej.

Hej Ellen.

Jag har med en fråga om graviditeten.

Kommer pappan vara delaktig?

2012-04-10 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0