SVAR PÅ KOMMENTAR

ANONYM: jävligt konstigt din slampa att magen börjar att det börjar att synas i v.16? alltså är du bara fet ditt äckel?
SVAR: nej men hej anonyma fegis :) kan inte påstå att jag är fet? & du kanske inte är medveten om att folks mage förändras olika fort i graviditeten? vissa börjar bli tjocka v12, och andra i v20? väldigt trevlig att du besöker min blogg, och den verkar ju beröra dig väldigt mycket eftersom du kommenterar :) men nästa gång så kan du gärna komma med en trevligare ton tycker jag. annars har du ingenting här att göra, väx upp! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Asså vafan? Mogen kommentar

Ååå jag blir så jävla arg.. Väx upp för fan idiot.

2012-04-15 @ 23:07:35
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: egustafssonn

Asså fan va äcklig och jäkligt fegt att vara anonym! Ojoj vågar inte stå för vad man tycker! Fan tänk lite, kunde likaväl ha varit du- "anonym" som varit gravid skulle du vilja få sånna äckliga kommentarer då??!?! Har du inget snällt att säga så behöver du inte säga något alls!!!

2012-04-16 @ 17:58:34
Postat av: egustafssonn

Äcklig kommentar av anonym!! Om du jade varit gravid hade du fan inte velat få sådana kommentarer! Läs och lär.. HAR DU INGET SNÄLLT ATT SÄGA SÅ SÄG INGET ALLS!! Lycka till i livet kära du

2012-04-16 @ 18:01:32
Postat av: egustafssonn

Äcklig kommentar av anonym!! Om du jade varit gravid hade du fan inte velat få sådana kommentarer! Läs och lär.. HAR DU INGET SNÄLLT ATT SÄGA SÅ SÄG INGET ALLS!! Lycka till i livet kära du

2012-04-16 @ 18:01:44
Postat av: Anonym

Oj blev lite många (a)

2012-04-16 @ 18:02:49
Postat av: Nellie

Tja. Tycker du har gjort helt rätt som behållit barnet. Alla omogna jävlar som skriver kan gå o dö. På min mamma (som är gravid i vecka 21!) så började de synas rätt tidigt. Men på vissa är det senare... Det är ju helt normalt. Lycka till med bebisen! Ha det bra. <3

2012-04-17 @ 22:00:02
URL: http://nelliewillysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, ta inte åt dig av dumma kommentarer! Du är ju inte ett dugg tjock, utan har jättefin mage =) Lycka till och snälla, ta inte åt dig av dumma kommentarer som du får!

2012-04-18 @ 20:13:10
Postat av: patricia

jag klickade runder och hamnade på din blogg, började läsa mer och mer eftersom jag fastnade i den. men DAMN. den personen som skrev den kommentaren ska fan ha en käftsmäll. en hård sådan. riktigt jävla hård. hoppas du ser detta

också, hade gärna gett den till dig om du var i min närhet :-) människor som dig är totalt värdelösa och lägger sin energi på att trycka ner andra. vet du varför? ren avundsjuka. har du inget vettigt att säga kan du lika bra hålla käften. så feg som är anonym också. såna som dig borde utplånas. så fult spelat.



till dig som har bloggen - du ser ut att klara av din graviditet galant! fortsätt så och ha den inställningen du har nu, den kommer du långt med. lägg ingen energi på såna människor som försöker förstöra för dig, du är bättre än så. lycka till med bebis och allt utöver!

2012-04-18 @ 23:49:36
URL: http://patriciapeterson.blogg.se/
Postat av: Rebecca s

Blir bara så förbannad då jag får se vad folk skriveåt dej! Jag är 19 år och gravid i vecka 9 och de syns redan på magen.. Tidigare då jag var 15 gjorde jag en abort i vecka 16 och då syntes de tydligt att jag var gravid.. Tyvärr får man ta mkt skit när man är ung och gravid, vissa anser ju att bara för att man är ung så kan man inte ta hand om ett barn.. Som 15 åring kan man vara mer mogen å redo att ta hand om ett barn än en som är 30 så de är jävligt tråkigt att de ska vara så mkt fördomar... Du verkar stark så dehär klarar du, de är bara skita i vad folk säger, ingen känner dej tillräckligt för att dömma! Kramar från rebecca

2012-04-19 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0