SVAR PÅ KOMMENTAR

anonym: hur visste du att du var gravid? :)
svar: ja, jag skämtade först med vänner att jag trodde jag var det för jag va yr&mådde illa, men jag hade ju tagit dage efter piller och litade helt 100 på det, men sen så gjorde jag ett gravtest iaf för mest skojsskull, klockan 2 på natten fick jag ett plus, blev rätt chockad! :)
emma: vilken söt mage!
svar: hihi jadå! :)
hampus: aaw! du kommer bli bästa mamman! ;)<3
svar: du är bra du hampus <3
evelina: ellen! det är så sjukt starkt av dig, så gosigt. älskar dig starkaste personen jag vet! pussar
svar: aw, evelina du är för söt! jag älskar dig snuttan, puss!
sandra: vänta du bara tills den riktiga magen kommer! gosig liten mage du har! :D
svar: jag lääääängtar så! så jag kan visa hela världen! hihi ja :D
..
orkar inte svara på alla andra nu, är på ganska dåligt humör nu, så vi hörs sen. pussss!

Kommentarer
Postat av: anonym

1. Tvekade du aldrig på att göra abort?

2. Har din mamma alltid varit med dig när det gäller graviditeten? Jag menar har hon aldrig varit "emot" dig och velat att du ska göra abort?

3. Vad säger din pappa om barnet?

4. Har du förlorat många vänner p.g.a. detta?



+ Jag tycker du är jättemodig att du vågar göra detta :)

2012-04-07 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0