SVAR PÅ MASSA KOMMENTARER




HERREGUD VAD KOMMENTARER JAG FÅTT IDAG! två elaka och massa massa fina! ni är guld värda mina fina bloggläsare :')

Postat av: Caroline
De är skrattretande att läsa dessa kommentarer... Hur skulle man kunna låtsas vara gravid, va de dummaste jag hört!!! Tror man att "ploff" så putar magen ut när man är i vecka 20:) Och de klart de syns på dig som är smal innan.... Du är så fin i din mage. Hoppas jag får se den "live" snart... Kramen till dig!!!

svar: haha jadu caroline, jag håller med dig, det är folk som absolut inte har något liv! jag förstår inte hur dom tänker, så dom tror att jag lådsas vara gravid? dom får tro vad dom vill för dom har så fel :)
ja visst! hihi jadå du kommer nog se den live inom kort ska jag tro! :) KRAM!
Postat av: Irma
Ellen skit i dom, man kan inte låssas att vara gravid det var det dummaste jag har hört, bra att du inte tar åt dig ! Keep the good work up! Kram :)
svar: ja jag skiter i dom, dom är inte värda min energi :) kramen på dig!

Postat av: Nellie w
Lägg inte ner bloggen! Det är ju en så bra blogg. Titta inte ens på de elaka kommentarerna. Jag vet att det är svårt, men skit i dom! Dom är ju bara avundsjuka på att du kommer bli en bra mamma, och att du redan får bli det! Att få barn är meningen med att vi skapades och det är meningen med att man ska ha känslor. Men gud skapade oxå oss för avundsjuka, hat, men oxå kärlek. Allt de onödigt jobbiga människorna gör kommer att påverka deras liv i framtiden. Det kallas karma. Om du står emot vad de säger, för du kan verkligen klara det här, så kommer du få en belöning eller nåt. Du kan klara detta, alla andra är avundsjuka på hur du har det! Ibland måste man gråta ut, folk är skitelaka, men ta inte åt dig. Du vet ju själv hur skitduktig du kommer vara och allt de säger bara är skitsnack! Kom igen gumman, du klarar det! Kram
svar: nej jag ska inte lägga ner bloggen, jag kände det just då att nej jag orkar inte driva någon blogg när jag vet att det kommer komma fler såna kommentarer, men folk säger att jag är stark, så jag orkar inte ens bry mig om deras kommentarer, dom åker ut lika fort som dom "kommer in" :)
gud är en riktig klippa han! ;) men visst visst, hur hade världen varit utan hat, kärlek, avundsjuka osv? :)
lite roligt är det ibland :) kram på dig!
Postat av: egustafssonn
Du är stark Ellen! Du kommer bli en jättebra mamma och det finns massor av människor som stöttar dig! Dem som trycker ner dig är bara jävligt osäkra själva så dem trycker ner andra! Du fixar detta! Kram :)
svar: Yes iam :) och är så glad över det! det hoppas jag verkligen. ja och dom är underbara :) lägger ingen energi på dom omogna utan liv :) kraaaam

Postat av: ♥ liiiiinnköhlström
Din blogg är jätte fin & jätte bra Ellen! Jag förstår om det är jobbigt med kommentarerna osv. Men försök bara att tänka bort dom! För du får väl även posetiva kommentarer? Lägg istället märket till dom! Dom är avndsjuka på att du är stark Ellen! Jag vet inte så mycket om dig, men har läst din blogg ett bra tag så förstår att du är stark! Det märks så väl på sättet du skriver. Du är verkligen skit duktig och jag är stolt över dig! Jag kommer fortsätta följa din blogg hur mycket som helst. För det är jätte intressant att se vad du skriver o se bilder på magen osv. Du kommer bli en jätte bra mamma Ellen, låt ingen annan få dig ändra åsikter och få dig att tro att du inte kommer bli det. För du kommer bli SUPER BRA till det! Detta fixar du hur lätt som helst, kram!
svar: aw, det värmer att höra det! ja idag har det faktiskt svämmat in glada och snälla kommentarer! :)
aw, gullig du e! KRAM! :D

postat av: Anonym
Du får inte glömma all bra respons du får på bloggen. Du är så cool och stark! Stå på dig bara. Don' t let the haters kill you! Alla starka kvinnor har haters. Du ska ta det som en komplimang. Kram.
svar: nej jag vet, har en massa vänner där ute som hjälper mig & alla fina kommentarer, blir så glad! kram! :)
 
Postat av: Mamma
Åh så har dom nu hittat till din blogg oxå!
Ja olyckskorparna menar jag, de som inte vågar se sig själva i spegeln och kolla på sig själva.....
Jag tycker nästan synd om dom......
sträck på dej tjejen och det blir då rakt inte tal om att lägga ner nån blogg!
Din blogg är så fin och den behövs faktiskt!
Till den som skriver att du var fet innan graviditeten, ja antingen är människan avundsjuk eller väldigt retad på att du vågar fullfölja din graviditet!
MAGEN ÄR SÅÅÅÅÅÅ FIN!
Och du kommer att bli en fantastisk Mamma!
Är så stolt över att bebisen valde att komma till dej!
//Mamma
svar: haha ja du morsan, det har dom!
ja samma här, det är faktiskt nästan synd om dom. att dom bara orkar ;)
magen är söt den! hihi
jag hade ALDRIG klarat detta utan dig mammi! tack för du finns!
puss LOVEYOU!!
Postat av: Anonym
Lägg inte ner bloggen! Jag älskar den!
svar: nejdå, ska inte lägga ner! :D

Postat av: Erika
Haha! Vadå att magen börjar växa i V.20? Bullshit. Kan synas mycket tidigare, och också mycket senare!
Skit i dom, du har fin mage :-)
Kram!<3
svar: haha, jadu, vet inte vad folket babblar om? den som kommenterat tror jag inte precis varit gravid så hon har faktiskt ingen aning? ^^ haha :) du har en fin mage om någon vännen! kram<3

Postat av: Anonym
Vecka 20? Man synde då klart och tydligt att jag var gravid före. Och så mycke som det syndes på dig kan man inte puta. Vad är detta för tjejer känner du dom? :S 
svar: hej! :) nej jag putar verkligen inte! och nej känner dom inte! :)
Postat av: Jenny
Vadå synas i vecka 20? Man kan se det jättetidigt eftersom livmordern svullnar upp när man blir gravid.
svar: javisst, dom har ingen aning dom som kommenterat.

Postat av: Jennie
Haha , bry dig inte om de där dumma kommentarerna . de vet uppenbarligen inte vad de pratar om ;)
På mig syntes det i vecka 16 .
Det är helt olika från bebis till bebis och från person till person .
Avundsjuka är vad det handlar om helt enkelt.
Stå på dig !
Kram Jennie
svar: ja det är helt olika, men folk förstår ju inte det :o kram :D

Postat av: Sandra Ackefjord
Vilken mysig bebismage! :D
svar: jaa den är så mysig! :)
Postat av: Anonym
du kommer bli en underbar mamma! bry dig inte om allt folk som försöker trycka ner dig, dom är bara svartsjuka! kram! :)<3
svar: naw, blir så hjärtans glad! ja visst är dom det :)kram<3
Postat av: hannaklintin
Bry dig inte om vad folk säger Ellen om agt magen inte syns förrän i v.20, bullshit, jag har en kompis som är i v.15 och ser ut som du gör nu. Bara stå på dig, låt inte obtydliga människor trycka ner dej. Kör på bara :)
svar: jag bryr mig inte längre, det va ganska jobbigt i början,men nu är det ganska lätt att ignorera dom.
ja bullshit är det, dom har ingen aning om vad det handlar om så! ja nu kör jag på! :):)
Postat av: saga
Är glad för din skull ellen <3 :)
svar: tack så mycket saga <3
Postat av: LinneaJ
Jag är så stolt över dig min fina ellen. Jag älskar dig och hoppas jag kommer i en mycket nära relation med dig och barnet.
P.s Det är nu du ser vilka du kan och inte kan lita på!
svar: och jag är stolt över dig gumman, jag älskar dig så oerhört mycket!
det är klart du kommer, du får komma hit snart!
ja jag vet, har märkt detta :)
PUSSSS<3

Kommentarer
Postat av: Sternegård L

Ojoj förstår mig inte på folk som bara vill vara elaka usch och fy och blä för dom! Jag menar varför kan man inte bara vara glad för din skull!? De är ialla fall jag gumman du kommer bli världens bästa mamma de vet jag, min fina vän jag finns alltid vid din sida dag in som dag ut de är bara att höra av dig

Så fort du känner att du behöver snacka med någon för jag konmer alltid att lyssna och jag kommer inte lämna dig ska du veta ! Så gör jag inte mot mina Sanna vänner för de är vad du är du är en riktigt sann vän , så sjukt bra ! Puss

2012-04-19 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0