BLIR GALEN!!

om jag ska fortsätta stressa och hålla på såhär så kommer jag väl fan föda imorgon! hatar hur folk stressar ihjäl en och jag själv blir ju så förbannat stressad. haft riktigt jobbiga sammandragningar idag och jag känner att jag sviker mitt barn som inte lyssnar på det. de är ju ett tecken på att jag MÅSTE ta det lugnt. men nej det går ju inte :( får damp... det känns som jag har 1000 saker kvar att fixa när det egentligen inte är någonting alls. lite blöjor, amningsbh, bindor och stuffs. men jag har inte fått några pengar idag heller. fan vad jag hatar att stressa!
ikv ska jag verkligen KOPPLA av..
hörs sen, puss


Kommentarer
Postat av: mysan

Ha en fin kväll :)

2012-08-27 @ 20:35:59
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Malin

Ta det lugnt. Vet att det är lätt att säga. Men tänk på lilla bäbisen :)

2012-08-27 @ 23:09:46
URL: http://maaalinlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0