BREATHING

i only miss you when im breathing.

snart är min fina dotter i min famn, från den stunden hon tar sitt första andetag så ska jag glömma alla idiotmänniskor som funnits i mitt liv. alla dessa idioter man pratat med. alla dessa människor man gillat, alla man älskat en gång i tiden. puts väck med dom, falska människor har ingenting med mitt liv att göra, ni vet mitt namn, men ingenting annat som har med MITT liv att göra. då kommer världens finaste människa in i mitt liv & räddar mig. kommer bli sååå lycklig!
känslan när jag får upp bebis på mitt bröst, ja känslan kommer jag nog aldrig kunna beskriva? jag ligger och ler när jag tänker hur det kan se ut. mitt fina barn. kom ut och rädda mamma din <3


Kommentarer
Postat av: tilda

hej, kan du inte lägga upp bilder på typ ditt rum och de du köpt t din lilla prinsessa? :) <3

2012-08-29 @ 21:02:33
URL: http://thla.blogg.se
Postat av: <3

Jag tror du kommer bli världens bästa mamma, du är otroligt söt ! Skit i vad alla idioter säger, du är stark!!

2012-08-29 @ 22:11:57
Postat av: Den manligest

Hej Ellen, Vill bara meddela att jag följt din blogg ett tag nu och nu vill jag säga att jag älskar din entusiasm och din styrka. Din glädje och din vilja.
Jag hoppas ditt liv blir bättre än bäst och med din inställning tror jag faktiskt att det kommer bli det!
Önskar dig all lycka i världen!

2012-08-29 @ 23:01:47
Postat av: Anonym

Vad roligt med ett barn!! :)

2012-08-30 @ 09:03:19
URL: http://intefilles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0