FULL RULLE

här är det full rulle i magen, härligt att vakna av det. men det kommer bli mycket roligare att bli väckt när bebis är utanför magen, dock lite jobbigt ibland. men det är sånt man får ta om man ska bli förälder :). tycker jag börjar bli ganska tjock nu förövrigt. det är inte alls länge kvar nu, jag är megaspänd. undra hur det kommer kännas? smärtan? hur orolig jag kommer bli när jag väl ligger där med värkar, när man ska krysta, när man äntligen får sitt barn på bröstet. de måste vara världens bästa känsla. enligt alla som fött barn så är det helt underbart. lixom smärtan bara "försvinner" när man hör sin bebi skrika. eller när den ligger helt nyfödd och kollar på en. mamma ska få ha kameran i största hugg! ska köpa ett mega minneskort så det kan bli flera tusen bilder. haha :D men nu ska jag fortsätta sova lite, ha det bra :) pussar


Kommentarer
Postat av: elina

Jag tyckte inte smärtan bara försvann jag hade skit ont när jag skulle ut med moderkakan och efter den var ute. Så det där med att smärtan bara försvann efter åt tyckte jag var en lögn för de gäller nog bara vissa ;)

2012-08-01 @ 10:42:14
URL: http://elinaadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0