godmorgon.

möts ennu denna dag av extrem huvudvärk. det är varmt och kvavt på rummet. jag är jättetrött men ska tvinga upp mig snart iallafall. har drömt för 5 gången nu att jag föder barn. okej denna drömmen va helt underbar. drömde om förlossningen, sen om livet hemma med bebis. vaknade runt 5 tiden på morgonen och satte mig och ammade med världens finaste utsikt, det snöade och jag hade tända ljus och myste med bebin. åh vad jag längtar!
och detta höstväder som börjar komma är ju lagom mys det oxå, åhå.. på nåt knasigt sätt så älskar jag det fina höstvädrrt. även om det inte alltid är sååå skönt! men löven,färgerna, åh så fint.
nu ska jag hoppa upp. ha det bra!
- bild lånad från google


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan jag måste få prata med dig!! Är 15år och gravid och vet inte vad jag ska göra!!:( har du fb?

2012-08-23 @ 17:29:57
URL: http://nattstad.se/misspinkeyy
Postat av: Cajsa

Det är första gången jag besöker din blogg så hade lite frågor:
*Hur gör du med skolan?
*Är pappan med i bilden?
*Vad ska bebisen heta?
Tycker du är riktigt stark som klarar detta som 16 åring :D

2012-08-23 @ 23:01:57
Postat av: 19år och mamma till Adrian

grattis till bebisen :)

2012-08-23 @ 23:12:08
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/ourlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0