GOTTAR NER OSS

nu säger jag och bebis tack för denna helg och välkomnar en ny vecka med nya utmaningar. hon har förövrigt hicka just nu och hela magen hoppar, blir så glad varje gång hon rör sig. idag satte jag mig på en buss klockan 13.00 till hovmantorp. gick hem till huset och en timma senare drog pappa&jag mot
norrhult. hämtade först upp emil, sen blev det norrhult och där äta mat hos jessica&eric. trevligt juuu! sen drog vi hem och jag råkade somna i bilen (de bästa som finns).. och sen drog jag till Lessebo igen,då hämtade bror&jessica upp mig så begav vi oss hem till vida. har suttit och pratat och pratat nu i 3 timmar. lillfisen somnade, och de andra gick och la sig så jag och snuffsan tänkte göra detsamma. just nu längtar jag bara tills hon är här. har pratat med jessica om att åka till ullared i oktober oxå,så vi ska bara vänta tills jag fött,sen åker vi dit! hur bra?! jo superbra. måste bara se till att jag har pengar till att köpa saker, sen behöver jag bensinpengar & pengar till mat. men det löser jag serru! :) ska bli superkul! då drar jag,jessica,jenny & de små pluttarna dit.
ahja,nu ska jag lyssna musik sen sova :D ha det braaaaaa, pusssss.


Kommentarer
Postat av: iingetnaamn ♥ 18 & gravid

Jag kanske ska till Ullared på tisdag, hihi :$

2012-08-26 @ 23:13:02
URL: http://iingetnaamn.blogg.se
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie

Vad kul med en ungmamma blogg :)
När beräknas du att få din lilla?

2012-08-27 @ 14:06:39
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0