HEEEEJ

hejsan sötnosar!
idag har jag verkligen haft fullt upp.
jag vaknade vid sju,gick upp och satte mig i köket och ba väntade tills jessica,jenny&bebis skulle komma. och vid åtta ungefär var dom här,så vi har bara suttit i köket och degat. så himla trevligt! fått 2 samtal idag med,så går det när man är gravid! haha:) kvart i två åkte vi mot Lessebo, barnmorskebesök. och det gick jättebra! mitt järnvärde hade gått upp till 113! jätte bra,men inte tillräckligt... men jag äter tabletterna nu varje dag,två om dagen! när jag va hos bm första gången låg det på ca 97 elr nåt,jättedåligt. men de går iaf uppåt!
och alla mått osv va superbra, följer kurvan galant! sen skulle hon kolla om bebis fixerat sig. men nej det hade bebben inte. men den låg åt rätt håll,så bm trodde att nästa gång vi ses (om två veckor) att hon skulle va fixerad. men de märker vi ju!! :) ja,sen pratade vi lite annat,hade lite frågor osv.. vid halv 3 åkte vi hem. har suttit och fyllt i papper om föräldrapenning idag och skickat in det. toppen! ja,nu har jag inget mer att tillägga. ha en fortsatt bra kväll,pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0