IT'S FRIDAY

godmorgon från mig som sitter här med en fralla i munnen & tryckte nyss i mig två järntabletter, och jag som aldrig tyckt om frukosten innan har börjat göra det nu vid gravditieten, får se hur det blir senare med det? ahja. idag är det freeedaaag! :D galet bra tycker jag! få se vad som står på schemat? jag städade ju klart heeela mitt rum igår. så jag kanske kan försöka kasta upp några bilder senare, för det var nån som ville se mitt rum och bebisens saker. men bebisen har fått så mkt redan, men lite ska jag väl försöka fixa om jag orkar :)
men vi hörs! PÖSS
 
följ min instagram - elleneller
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan ju komma till mig i helgen Ellen! Jag jobbar hela helgen!

2012-08-31 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0