JAG DOG

idag så rullade bilen hem mot vida klockan 2 tiden? vi va hemma klockan fem och enda sen dess har jag städat mitt rum! började med att riva ut hela garderoben och rensade massa kläder.
sen vek jag ihop och hängde upp alla kläder som varit med på öland. och bara det tog 1 timma. sen hängde jag upp alla jackor,väskor osv. rev ut byrån, rensade alla grejer i den. gjorde iordning lillans kläder osv i 2 lådor. fixade barnvagnen,eftersom katten legat och fällt massa hår i vagnen. sen har jag bäddat min säng,riktigt mysigt!
nu ska jag skratta åt bebis, ligger och trycker ut hela sig på ena sidan. haha,så förbannat mysigt är det.
pusssss


Kommentarer
Postat av: J

hur stor säng har du ? :)

2012-08-21 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0