PACKA BBVÄSKA? NU? VA?

fick en frågan förut idag om jag packat min bb-väska ännu. men liksom, jag blev som ett frågetecken. hallå nej?
jag är bara i v 35. oh shit, det är faktiskt bara 5 veckor kvar till bf. och dessa nio veckorna på sommarlovet har ju flygit förbi? hallå.. jag måste ju snart packa den.. men vad ska man ha med sig i en sån väska? öhh..
till mig:
ombyten
toalett saker, tandborste, handuk, osvosv.
hoppin skor
ammningsbh 2-3 st.
sen journaler, och förlossningsbrev?
mobil/kameran
laddare
nåt att fördriva tiden med, tidningar osv. (men de lär väl bli mobilen)
och massa annat smått.
 
till mammsi:
haha ja, det får hon ta med sig själv.. vet inte vad hon vill sysselsätta sig med där inne! :)
 
till bebis:
bodysar
byxor
2-3 pyjamaser
mössa
filtar
och så vidareeeeee..
 
men det löser jag serru! :D
lär ju alltid komma på flera saker att packa ner endån.. haha så typiskt mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips är att googla och se va andra har tagit med sig :)

2012-08-18 @ 14:33:26
Postat av: Anonym

Hej Ellen jättebra packning tänk på att ta med det om du inte vill använda våra stora! Till bebisen behöver du kanske blöjor för man får 12 st på bb sen får man ha med själv. Hoppas vi ses på mitt jobb om ett par veckor.

2012-08-18 @ 15:33:50
Postat av: Malin

Hej! Hittade din blogg genom FL, enligt min erfarenhet så ta med eget toapapper, pappret dom har på BB är som att torka sig med sandpapper, så köp lambi eller nåt mjukt.

sen bekväma kläder, men annars tycker jag listan är bra.

2012-09-12 @ 00:06:37
URL: http://hampusmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0