PAUSAR NOG BLOGGEN

ja som ni kanske läste. jag TROR jag lägger ner bloggen för ett tag. har hänt mycket saker nu till&från, så jag tänkte liksom fixa det, eller ja, bara försöka glömma allt som hänt. jag sitter som en jävla tönt och räknar varenda timma som går. nej,nu funderar jag på att borsta håret, dricka päronsaft & kolla på filmen Lol för ca 10 gången. men den är riktigt bra! vill ni nå mig så smsa/ring elr skriv på kik där jag heter : jorgensenellen ..
ha ett bra liv,en bra dag,en fortsatt superdupertråkig kväll. pusshey :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Lägg inte ner bloggen, snääälllla!! :(

2012-08-15 @ 20:16:32
Postat av: Anonym

håller med ovanstående, sluta inte blogga....men du vet ju själv hur du känner dig och du ska inte göra något du inte orkar med, ta hand om dig, kram på dig vännen

2012-08-15 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0