svaaar

anonym: Tycker precis som du, alltså angående det du skrev i förra inlägget. Varför ska det vara okej när en som är 35+ blir mamma och sen kanske tom får ett barn med t.ex. cp-skada bara för att hon är för gammal egentligen, men det är inte okej att vi unga (som rent biologiskt sett ju SKA få barn nu) får barn nu?!
Kan verkligen hålla med om vartenda ord du skrev i det inlägget.
Fortsätt som du gör, du verkar sjukt stark och ska jag vara helt ärlig så är jag sjuuukt avundsjuk på att du ska bli mamma nu, vill också! :/
svar: ja men precis! du har så himlans rätt! det sägs ju att vi som är unga har mkt lättare för att föda barn osvosv.
så vafan. vill man ha barn så tkr jag man försöker skaffa det, och bara skita i vad de andra tkr! :)
aw, tackkkk.. hihi, det är bara till att skaffa :)!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du svarade på min kommentar, inte alla bloggare som gör! :D
Haha, ja men killen min vill tyvärr inte ha barn förrens han är nästan 30 typ..? Men jag antar att jag får tjata på honom i några år till! Men har börjat visa honom alla gravid- och mammabloggar jag läser och han verkar ge sig lite iaf.. haha :D Sen tror jag inte vi skulle klara det ekonomiskt heller, iaf inte än :/

2012-08-18 @ 22:54:02
Postat av: Jannice

Hej!

Tänkte tipsa dig om att det pågår 2 tävlingar i min blogg just nu som passar dig som blivande småbarnsförälder.
Du kan vinna ett paket med fina namnnappar här: http://nicki.vimedbarn.se/tavling-vinn-namnnappar-fran-swebaby-se/
och ett presentkort värde 150:- hos kalaslagret.se här: http://nicki.vimedbarn.se/tavling-presentkort-hos-kalaslagret-se/

Hoppas du får en bra dag! :)
Kram

2012-08-19 @ 01:29:18
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0