SVAR PÅ KOMMENTAR

Mia: Tyvärr så betyder inte slemproppen att det måste va nåt på g för den kan släppa flera veckor innan och återbildas och släppa flera gånger...bara så du inte går och hoppas för mycket och sedan blir jättebesviken. Men lycka till när det väl kommer igång det kommer gå jättebra! :)
svar: hej, nej jag vet att det inte behöver betyda att den kommer fortare. jag vet folk då slemproppen släppt i v37 och iallafall gått över två veckor. så jag säger inte att bara för att proppen går så kommer bebisen, men man vet ju aldrig. det är ett tecken på att man ska förbereda sig iallafall! :) tack så mycket :)
 
Johanna: Åhh, bebis på g nu. Hoppas allt kommer gå bra och hon kommer snart. Är så glad för din skull. :')  längtar tills mitt hjärta kommer oxå :)
svar: ja, jag undrar det.. har mått lite konstigt nu i ett par dagar, och haft konstig känsla. så vi får väl bara se vad som händer? hihih, ja men snart är din lilla hos dig! känns som det va igår jag blev gravid.. hahah :)
 
Cornelia: Hejsan! Jag har läst din blogg nu nån vecka och jag kan absolut inte sluta läsa den! det går inte!, jag tycker det är så otroligt roligt att du har valt att behålla ditt barn. Det ska bli roligt att följa din blogg när du har fått ditt barn :) ville bara att du skulle veta det! hoppas du mår bra! kram :)
svar: Hejsan. aw, vad glad jag blir när du säger så! ska verkligen försöka blogga på som vanligt när hon är här! :)
hehe, tack så mycket. jag mår super! :) kraaaam!
 
sophie: Ja usch, de är verkligen ingen värme :(
svar: nej verkligen inte..
 
Cajsa: Det är första gången jag besöker din blogg
så hade lite frågor: *Hur gör du med skolan? *Är pappan med i bilden? *Vad ska bebisen heta? Tycker du är riktigt stark som klarar detta som 16 åring :D
svar: jaha :) skolan hoppar jag ett år, alltså börjar jag med 97orna.
pappan, nej han är inte med.
namn till bebisen. ja, förut hade jag bara ett namn. och det va Mineah. men jag har ett par andra namn nu. (som jag inte berättar förens hon är ute) får helt enkelt se var det är för "typ" som gömmer sig i magen! :)
aw, tack så oerhört mkt!
 
Rebecca: Hejsan jag måste få prata med dig!! Är 15år och gravid och vet inte vad jag ska göra!!:( har du fb?
svar: Ja jag har facebook, skriv på bara!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Robertsson

Hoppas att hon håller sig kvar i magen någon v till!!

2012-08-25 @ 09:54:59
Postat av: Johanna - 17 år och gravid

Jag ville bara svara till hon mia som påstår att "slemproppen kan återbildas och att bara för slemproppen har gått behöver det inte va på g "
Slemproppen kan INTE återbildas ! Och när slemproppen har gått så är det mellan 7-14 dagar kvar. Och när slemproppen har gått så är det början på en förlossning..
Nu tänker väl du hur jag kan veta det. heheh. Jag läste det igår och tyckte det lät konstigt att slemproppen kunde återbildasig så jag frågade min mamma och hon berätta då att den inte kunde det! Och tror hon nog vet lite mer än du, eftersom hon har fött 5 barn! Allså det var till kommentaren som mia skrev..
Och btw jag älskar din blogg ellen (Y)

2012-08-25 @ 13:12:21
URL: http://ettmirakel.bloggplatsen
Postat av: elina

min slempropp gick typ dagen före :D

2012-08-25 @ 19:59:18
URL: http://elinaadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0