jahaaa

nu var vi där igen. den där jobbigaste stunden på hela dagen. när man kryper ner under täcket och blundar, då kommer allt fram, allt jag under dagen trott jag glömt. det är som om man får en kniv i magen. de gör ont i hela mig. den där klumpen i magen. jag är så sviken,ledsen och arg. jag hoppas bokstavligen du skäms! men, de är inte bara du som förstört en del av mig. det är så mkt gammalt som kommer upp, saker som hänt under åren. sånt jag bara vill glömma! men som alltid kommer fram. egentligen vet jag inte riktigt vfr jag är ledsen, det har väl bara blivit för mkt helt enkelt... men men, som de säger så blir de bättre med tiden.. men har aldrig haft SÅHÄR svårt med att försöka sova. jag ska ge det ett försök, wish me good luck.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0