...

jag hatar när folk skrattat åt en, och verkligen idiotförklarar en när man sitter och gråter, och ingen bryr sig. jag vet mina gravhormoner är överdrivna ibland. men sitt inte och snacka och kalla mig inte lipsill och massa annat. jag blir sårad när ni skämtar om MITT barn, och MIG. jag är ensamstående gravid, väntar ett barn helt själv, då pappan inte bryr sig. klart som fan jag lipar ofta, för det är inte lätt alla dagar. men det är de bästa beslut jag tagit, min älskade bebis. jag älskar dig redan så otroligt mycket. så acceptera mitt val och ska ni försöka trycka ner mig så gtfo! fuck off med er patetiska människor :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman, skit i dem. Du är så jävla stark som har klarat dig såhär långt trots alla hinder. Skratta åt dem och vänd kinden till så kommer dem tröttna. <3

2012-07-24 @ 23:15:54
URL: http://lifearchive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0