svar på ARG!!!!

Linda: mammapenningen då? :)
svar: ja men den får jag inte ta ut förens om 15 dagar, men ja jag klarar mig väl. det får bli snåla gånger 1000!
Elina: plugga fram till BF, Sen har du ju föräldra penning och barnets barnbidrag. Det gjorde jag.
svar: ingen mening att plugga för min del, en månad bara. nej ingen mening.
ja jag har löst mig.
Felicia: Du kan ju faktiskt skaffa dig ett litet extrajobb:)
svar: som jag mår just nu är det inte tillgängligt, men det kanske kommer.
Johanna: Jag var tvungen att hoppa av gymnasiet lite tidigare för att jag inte kunde gå kvar så jag har varit utan pengar sen februari så några kläder, smink osv till sig själv är bara att glömma o vänja sig vid! :) Väntar barn om 2 månader kanske jag ska tillgäga :)
svar: ja okej. men jag hr löst det nu. ska börja ta ut mammapenning 60 dagar innan bf, alltså ganska snart.
för att ha råd med det sista. osåvidare! kläder och sånt löser sig alltid!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha okej :) visste inte att du redan ansökt om det :) Bor du hemma och sånt då ?
Har själv flyttat hemifrån så mina föräldrar är underhålls skylldiga eftersom jag fortfarande pluggar (detta gäller under sommaren oxå) så får 1200 någonting från mina föräldrar :)

2012-07-19 @ 20:16:05
URL: http://wredenmark.blogg.se
Postat av: Johanna

Du kan ju få startbidrag av soc med :)

2012-07-19 @ 22:43:07
URL: http://respan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0