svar på kommentar

evelina: Åh, Ellen..., lyssna inte på dem. De borde hylla dig för det du gör, men dem är så jävla stolta över sig själva så de kan inte göra det...., de måste hela tiden ha beröm o det tar imot när någon annan får det.
Stå på dig Ellen♥, det finns ännu fler som stöttar!
svar: nej usch, jag orkar verkligen inte ens bry mig.. första kommentarerna man fick va så otroligt jobbiga, men man inser att de personerna som kommenterar är så jäkla töntiga. jag lovar att stå på mig, tack min vän. <3
 
linnea:hhahah omgomgomg vilka töntar ni är som skriver anonymt.. fegaste någonsin stå för de ni säger. OCh för den delen är ellen verkligen INGEN hora, hon är en helt underbar person som kommer bli världens bästa mamma, förstår om ni är avis på henne. hah
okej förlåt ellen men jag hatar verkligen när folk säger sånt som verkligen inte stämmer o speciellt när dom är så fega, sånt klara jag inte;) ta hand om dig vännen!
svar: hahah jadu jag håller med! :D skrattar åt dom, verkligen.
nej hora är bland de sista jag skulle bli här i livet, usch! tack för du är just du, du är bra vännen min <3
 
annie: fega ni är som skriver så, ellen är en utav de allra bästa människorna som finns, tycker hon är stark som tacklar era fula kommentarer så bra ! bra ellen du blir en utmärkt mamma :D ha det så himmla bra med födslen o allt :D<3
svar: ja fega är bara deras förnamn.. aw, så gullig du är :* hihi tack så mycket :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0