SVAR TILL H

Skaffa ett extrajobb. Du själv som valt att bli gravid vid femton års ålder, utan en pappa till barnet. Du har själv satt dig i situationen så gnäll inte utan gör något åt saken och försörj dig och din oäkting!! jadu lilla H! jag behöver inget extrajobb och inte dina tips heller för den delen, jag har fått reda på hur min ekonomi kommer se ut och jag kan säga dig att jag klarar mig galant med de pengarna jag kommer få! utan en pappa till barnet? ja vadå är det ditt problem att jag är ensamstående? jag kanske inte har lust att vara med någon som hotat mig och mitt barn! så ta reda på lite mera fakta innan du skriver! det här är min blogg så frågan är varför du ens kommenterar & kollar min blogg om jag nu e så gnällig, fast mitt liv kanske är intressantare än ditt? ;)


Kommentarer
Postat av: sophia

Stå på dej! du kommer att bli en perfekt ensamståendes mamma kan jag lova fast att jag inte känner dej.

2012-07-22 @ 10:12:35
Postat av: Johanna

Strunta i alla negativa kommentarer! Du vet bäst själv hur ditt liv kommer se ut och jag tror det kommer bli jätte bra! Inte långt kvar till den lilla nu ju :D

2012-07-22 @ 16:23:23
URL: http://respan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vadå ingen pappa till barnet, de finns fan alltid en pappa till barnet sedan om han inte bry sig. det är inte ditt fel. Sen är de smartare att satsa allt på skolan än massa extra jobb. 100% skola! tills man är färdig sen kan man jobba.. för skola behövs för att någon ska vilja anställa en.

2012-07-31 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0