when i held ya.

gråta och må dåligt, ja det har min dag gått ut på. det här är inte lätt, verkligen inte. men jag får väl se framåt ist, att snart får jag min egna bebis. och då kan jag bara kolla på henne när jag mår dåligt, så kan jag le och må bra igen. jag kommer hålla henne i handen, kommer pussa på henne och berätta för henne varje dag hur mkt jag älskar henne. när hon blir äldre, blir kär och sviken, så ska jag ta emot henne när hon faller. jag ska berätta om mina gamla förhållanden och hur killar behandlat mig. hur dåligt vissa behandlat mig. men får inte glömma de bra stunderna heller. jag kommer berätta hur allt gick till när jag väntade henne. jag kommer berätta allting jag kommer ihåg. hur folk behandlade mig, bara för jag va 15 när jag blev gravid. jag kommer berätta allt för henne för hon förtjänar att veta allting om sin mamma. jag ska ta med henne på rundturer till ställen jag älskade att vara på, jag ska visa henne vad jag gjorde i hennes ålder. jag ska visa henne ALLT. och jag ska älska henne så mkt. jag älskar henne redan, och de gör jag mer och mer för varje dag som går..
tack för du valde att bli min bebis. tack för du finns där i min mage och sparkar på mig, tack för du finns i mitt hjärta.
jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0