ALLRA BÄSTA VÄN!

jag har en vän som är guld värd, jag har en vän jag gärna skryter lite om här, jag har en vän som är min andra halva, jag är berädd på att offra allt för henne. för 570 dagarsen träffade jag denna underbara brud för första gången. jag hade haft henne på Facebook ett tag minns jag. men den 9 november 2010 började jag i hennes klass. hon var den första jag såg när jag kom gåendes där i korredåren, hon va den första som log åt mig. veckorna gick & vi blev vänner, senare bättre & bättre vänner, under dessa dagarna tillsammans har vi "bråkat" en gång. det va förra året, på sommarlovet. bråket varade i ca 10 minuter, sen fick vi lösningen och gick vidare som inget hänt. jag tycker det är skönt att ha en vän som hon, jag trodde aldrig det skulle bli jag som fick äran att ha en sån underbar vän. snart så börjar du i kalmar, medans jag ska vara mammaledig. det känns konstigt. kommer vi behålla kontakten hela livet? med tanke på hur bra vänner vi är, så tror jag verkligen vi kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt. de är nåt speciellt med dig, nåt speciellt som gör att jag aldrig vill släppa taget om dig! för våra galna dagar vi haft tillsammans, hur kul har de egentligen inte varit?! sitter och lyssnar på låten vi gjorde i songify, hahaha! de videosen vi gjorde på stationen, haha så kul! eller när vi satt i vår ensamhet och drack och hade kul? festerna vi va på. alla roliga saker i skolan. allt utanför. det finns så många minnen! låten kyllinger, vår älskade fyllolåt. den väcker så många minnen. jag känner på mig att denna sommaren kommer bli awesome, jag behver bara palla mig till bussen och hoppa på den för att åka till dig, för du ska ju med vara ölänning i sommar, låter ju inte för hela dåligt precis. det låter rikigt awesume. ååååh fina fina fina emelie. skulle kunna sitta här i ÅR och bara skriva hur mycket jag tycker om dig, skriva upp bra saker, för dåliga existerar inte! jag är så glad att du finns, att du är min vän. du vet att jag gör allt för att du ska må bra. jag skulle nita människan som sa ETT enda fult ord om dig. sånt tål jag inte! min andra halva, min själ, min bästavän, mitt hjärta. glöm aldrig bort att jag älskar dig! no matther what.
jag älskar dig, emelie klasson ❤


Kommentarer
Postat av: ellensbästis

åh, min älskade bästavän! satt och log hur länge som helst när jag läste texten, så jävla bra är du!

du är den mest underbara och snällaste människa jag har träffat, och just den människan fick jag äran att träffa, som till och med blev min allra bästavän. gud, vad hade jag gjort utan dig? utan ällen, ingen ämely u know. kommer aldrig glömma de undarbara tiderna förra året, när vi var nästan varje dag, har aldrig haft så roligt i hela mitt satans liv förut. det var lätt den bästa tiden! kan jag lova alla er som läser detta.

och du ellen, jag kommer ihåg när du skulle börja i min klass. jag var säkert lika nervös som dig, jag visste vilken fantastisk tjej du var. så jag kände på mig att det skulle bli du&jag mot världen så småningom. och det blev det! den dagen var nog den bästa dagen i mitt liv, och förstås när du sa att jag skulle bli pappa med;) aw, vår fina dotter! ellerhur?

& du, vi kommer aldrig tappa kontakten! aldrig. vi ska ses som fan i sommar, flera ggr i veckan. och fan om vi inte håller kontakten till döden skiljer oss åt, då ska jag fan dö i förtid. men nej, det är klart som fan vi gör det! jag ska komma varje dag och hälsa på dig och vår fina dotter, lovar!

jag skulle aldrig klara mig utan dig, alla svåra tider som både du & jag har haft under dessa 570 dagarna, så har vi alltid klarat det tillsammans. hur jobbigt och svårt det ens har varit, så fixar vi det.

jag kan inte ens beskriva hur jävla mycket du betyder för mig.. har aldrig haft en bättre vän än dig. du är verkligen världens bästa vän!

& jag älskar dig, ellen jörgensen❤

2012-06-01 @ 20:31:45
URL: http://www.emelieklasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0