älskade älskade klass

skolavslutningen va så jobbig.. först kyrkan, den va helt okey! sen upp ned klassen till musiken & kollade ett klipp från 7an, så söta ni var. sen blev det utdelning av betyg oså, flickorna började gråta, självklart jag med. gick upp och lämnade skåps nycklen. det va jobbigt om något :( jaha, älskade skåp 111, ha ett bra fortsatt skolliv&hoppas personen som får dig blir glad när de ligger tabletter och böcker där, hihi. gick ut sen och tog kort med klassen, det va så jobbigt att krama om dom:( sen när anela kom så stod vi där & lipade. hon om någon kommer jag sakna så förbannat mycket. om 20 dar drar hon iväg:( till äckel bosnien, ååh :( men men, kommer snart träffa henne igen!
drog hem 10 över 11, och nu ligger jag i min säng och gråter / smsar med folk.. hemsk känsla!!!! ikv drar jag till Öland... aja, de kmr nog bli bra.. vi ses och hörs, pusspuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0