bästavän


Kommentarer
Postat av: Madelene

ja, kände inte för att svara i ett inlägg eftersom folket på min blogg är väldigt negativa och tycker och tänker högt, vilket är lite tråkigt..

åh, förstår att det känns riktigt jobbigt när han håller på som han gör, är ni lika gamla? :(

pappan till mitt barn är född 93, allså 19 år.

men usch vad trött jag är på honom..

när man har önskat livet ur sitt egna barn, ja där går droppen för mig. det är hans barn, även fast han vill eller inte.. tråkigt bara att de ska behöva bli såhär.. hoppas allting blir bra, finns här om det är någonting! kraaaam <3



sv: samma här, man kan ju knappt skriva något utan folks negativa åsikter.. :/ Nä han är ett år äldre än mig så han fyller 21 snart, då tycker man att han borde vara mogen iaf. Men han lyssnar mycket på sina kompisar och dom e såna som festar och dricker hela tiden o vill inte skaffa barn förns dom e typ 30 så :p pratar ni något då? tänkte om han frågar hur allt går o så. desamma, kram <3

2012-06-10 @ 08:21:01
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0