FÖRLÅT MIG FÖR DÅLIG

UPPDATERING..
 
ska faktiskt skärpa mig.. men jag är så förbannat trött på blogg.se som INTE fixat appen ännu!!!
eller trror inte det iaf, för senast jag kollade så funkade den inte iallafall... men får väl gå och kolla snart när jag bloggat klart...
idag har jag innte gjort så mkt, har varit vid stranden en runda med familjen, jag och mamma gick en runda vid strandkanten, så himla myyyyysigt. blev lite prat osv, de är alltid lika härligt!
efter stranden så drog vi hem, jag har duschat, köpt hårfärg, (ska slinga håret, wiwiwoohooe)
sen har jag,ebba och edwin tagit en promenix till centrum och där köpte jag fanta exotic. MITT NYA KRAV!
har druckit sån tre dagar i rad.. hahaha, åh de är så gott!
men men, så kan det gå.
imorgon blir det nog att umgås lite med ebba! trevligt trevligt! :)
nu ska jag gå och kolla film sen sova.
så vi hörs imorgon hoppas jag, ha det bra.
pusssarrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0