IT'S FRIDAY BABY

NEJ MEN SER MAN PÅ. DET ÄR FREEEDAG!
känns ju ganska så härligt. sitter nu i köket och är trött ochså, ska snart gå in på rummet för att börja packa mina saker, för idag åker vi till öland, så skönt. om lite mer än 2 veckor så tar jag med mig flera väskor och drar upp dit, låter inte det underbart? jo, för mitt sommarlov kommer nog bli bland de bästa. även fast det inte ritkigt blev som jag hade tänkt mig? för ett årsedan så satt jag och planerade in min sommar, och då stod det ju bara SUUUPA på schemat, men iår så blir det annat, ja jag kommer gå runt höggravid i sommar, ska fixa alla bebissakerna till lillan i sommar/ och har ju från augusti till september på mig oxå, om hon inte tittar ut tidigare.
* barnvagn
* spjälsäng
* skötbord
& alla tillbehör till det, liksom filtar, kudde, täcke, lakan, leksak till spjälsängen/vagnen, och en MASSA mera. det är ju inte precis LITE saker man måste fixa! :)
det enda jag har en så länge är ju en låda full med kläder, nappflaskor två stycken, nappar, filt, gosedjur, och lite annat småplock. men det fattas så mycket grejer.. men det fixar sig alltid! :) ska försöka fixa spjälsäng/barnvagn/skötbord innan vi åker till öland för sommaren! då känner jag mig lite bättre förberädd och slippar stressa med det sen.
ahja, nu är jag slut. kanske bloggar lite senare när jag sitter i bilen eller något :)?
vi höres, ha det super pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0