lördaaag

hejsan.
efter en riktigt stressig dag så kan jag oxå äntligen få koppla av. pust! jag vaknade vid 9 tiden av att lilla fisken i magen sparkade på mami! underbaraste uppväckningen på länge.. jag gick och åt lite frukost, sen gick jag ut med my&ronja (ewas hundar som vi passat idag). sen duschade jag och gjorde mig iordning inför stan med mamma & lillebror edwin. mamma köpte lite grejer till sig, och jag hittade en klänning! wihow. sen drog vi vidare till mc donalds, käkade lite. och sen blev det shoppa skor! ett par till elwira, ett par till edwin, sen köpte jag & mamma 4 skor, som vi lär dela lite på.. hahaha ;) sen blev det lite citygross innan vi åkte hem trötta och slitna. men när vi kom hem så blev det liv i luckan igen, gick en promenix med mamma, elwira & de två hundarna. trevligt trevligt. nu sitter jag här i min säng och blev så grymt sugen på ISKALLT VATTEN... så nu ska jag springa och hämta det, sätta på någon film, och bara mysa ner mig, smsa lite med mitt hjärta. ha det super, pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0