SVAR PÅ KOMMENTAR.

hej ellen!
jag är en tjej som hittade din blogg genom facebook där du länkat den på nån sida. måste bara säga att jag älskar den, verkligen!
jag undar hur du går klädd i skolan. visar du gärn upp din mage eller täcker du den?
sen undrar jag om folk behandlar dig annorlunda. tex vänner, familj, lärare osv,osv.
ha det bra och lycka till med graviditeten!

svar:
hejsan elisa :)
åh vad kul att höra det!
jadu, jag har aldrig varit nån människa som går runt i tighta kläder ochså, så jag brukar väl oftast använda pösiga tröjor / tighta jeans osv, men jag visar gärna upp min mage för jag tycker om min bebis och skäms INTE över henne! :) ja folk kan behandla mig ganska annorlunda, vissa av mina vänner behandlar mig lite konstigt och det kan vara ganska skrämmande, liksom vissa tror att bara för jag är med barn så är jag nån annan person, som inte kan hitta på roliga saker osv, men de är ju helt fel, vissa lärare oxå för den delen. min familj behandlar mig som förut, jag brukar alltid skämta med bröderna, mamma osåvidare, tycker inte det blivit nån stor förändring här hemma & dom behandlar mig som förut, de flesta iallafall!, jo visst man har ju mognat lite men endån, hur kul är det inte att småtjabba på skoj med bröderna liksom? super kul!
tycker endån att allt känns nästan som vanligt, eller vissa saker har förändrats ganska mycket osåvidare!
men jag är glad över att de är som det är nu.
tack så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0