this is the time

hejsan alla kära bloggläsare, nu ligger jag i sängen och är helt slut efter en heldag med aktivitet. vaknade vid nio,kollade på film & sen gick jag upp. drog till mormor vid 2-3 tiden, vi fikade och åt mat, trevligt. efter lite prat & mys så hoppade jag in i duschen, sen drog vi hem. fixade mig lite sen drog jag ut och träffade michelle. jag edwin & michelle satt och chillade, läskig kille frågade om lillebrorsan ville åka bil, hahaha så himla roligt! drog hem halv tio, åt lite sen satte jag mig ute med mamma&pratade förlossning, ärligt så blev jag lite nervös, tänk att om 3 månader så ligger jag där och har förbannat ont, gråter, skrattar, skiter på mig, kissar ner mig osv, HAHA. så mysigt! kommer känna mig ganska ensam sen när jag ska ligga själv på bb i tre dagar, okej bebis ska ju vara med mig men liksom, helt själv kommer jag vara på kvällarna. men de kommer gå så bra, och jag längtar så oerhört mycket. mitt lilla hjärta! allting kommer förändras, men jag är glad över det. de känns som om mitt
liv äntligen börjat bli förbannat bra. efter en massa skit så blir allt bättre, det är äntligen påväg uppåt. jag mår bättre än någonsin, även fast hormonerna kan spela mig ett spratt. men det löser sig alltid. snart är lilla jag mamma till världens finaste barn.
nu ska jag sova, är trött.. vi hörs, kyssaaarrrr


Kommentarer
Postat av: Mamma

Javisst lät det väl mysigt med förlossning mitt hjärta!? Jag ska finnas där för dej när lillan föds! Jag ska stötta och coacha dej hela vägen fram och du kommer inte att vara ensam så mycket!

2012-06-23 @ 17:50:53
Postat av: Mamma

Javisst lät det väl mysigt med förlossning mitt hjärta!? Jag ska finnas där för dej när lillan föds! Jag ska stötta och coacha dej hela vägen fram och du kommer inte att vara ensam så mycket!

2012-06-23 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0