UNDERBART.

jag är tacksam över de som finns runt om mig som stöttar
mig, min underbara mamma,min underbara pappa, mina underbara bröder, mina syskon överhuvudtaget, alla fina vänner, min allrabästavän emelie, ja de är sjukt vad fina människorna runtomkring mig är! utan er hade jag verkligen varit chanslös, jag hade inte orkat gå igenom denna tid utan er. trimester 1 va så förbannat jobbig, mådde sämst verkligen. både fysiskt&psykiskt. men allt blev bättre i trimester 2, men dock nu är allt bra. vissa stunder så får jag psykbryt och kan bara ligga och gråta för jag tex tappat något eller gjort
mig illa typ som tex jag trillade en gång & grät nog i 1 timma pga de.. men men de är sånt man får ta när man är gravid! :D men just nu känns allt super! är på öland, jag är glad, jag har bra sommarplaner, bra vänner, ja. allt är super nu verkligen!!! ååh, nu ska jag sova! :d godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0