SVARAR LITE NU

tänkte svara på lite frågor.
men fortsätt fråga vettjag, jag är ju helt ärlig.
..

linda: vad har du för förslag på att döpa ditt barn till? :)
- jadu linda, jag har en hel del namn redan, men vill hålla det lite hemligt till ;)

anonym: vem är farsan?!
- tänker inte skriva ut vem han är för han har valt att inte vara med! men en 93a är det iallafall & han bor en liten bit härifrån.

emma: hur bestämde du dig för att behålla barnet?
- jadu, tänkte över det lite, hur det skulle bli om jag tog bort det eller om jag behöll. och jag ångrar inte mitt beslut, att behålla var det enda rätt för min del, jag ville verkligen inte göra abort!

anonym: hur är det mellan dig och hanna nu? är ni vänner?
- nej det tror jag inte precis! efter min flytt till emmaboda så försvann kontakten ganska mycket, från att vara bästavänner till nästintill ingenting, främlingar? det var lite jobbigt första tiden, men det gick över.
har inte pratat med varandra på länge.

ebba: Ellen, är du lycklig? du om någon förtjänar all lycka på denna jord!!
- hehe jadu ebba, det har varit så tufft senaste tiden, men JA, jag är lycklig! hoppas på en toppensommar iår med någon pizza tillsammans kanske? :) kram!!

irma: är du glad över att få barn?(:
vad var din första tanke när du blev med barn?
- ja jag är jätteglad över det :)
min första tanke var nog inte så speciellt happy, först började jag skratta, sen blev jag hur chockad som helst och tänkte att det måste vara ett skämt, men efter en stund så visste jag att jag skulle behålla!

alma: det bästa stället du vet att vara på? :)
- det måste vara öland trorjag! blir så lugn där uppe & älskar den ön så grymt mycket!

sara: kommer inte det bli jobbigt att vara tonårsmamma?
och tror du inte att det kommer bli drygt att vara gravid i sommar :)?
- jag kommer ju självklart möta på jobbiga saker när min bebis är kommen, men så jobbigt blir det nog inte!
jo lite drygt kanske det blir, gå runt i värmen och vara tjock, uscha inte kul. men det är inget jag valt utan nu är det såhär, men jag ser fram emot det endån :)

micaela: Hej Ellen! Tycker du är sjukt stark som behåller barnet - keep up the good work!!
Hur känns det nu när alla vet det?
Och det låter som du kommer få allt stöd ddu behöver av din mamma med måste väll kännas skönt? :)
Aja lycka till med allt!!!
Kram
- hej micaela! åh, vad roligt att höra! :) jo det känns bara bra, även fast man stöter på vissa kommentarer, men dom bryr jag mig inte om! ja min mamma
kommer hjälpa mig till 110% och jag är så tacksam för det :) tack så jättemycket! kram :)

moa: Vad tycker du om mig ?(a)
Favorit mat ?
Får jag vara ditt barns gudmor (a) hihi alltid viljat ha ett !
Leka nån dag ?:)
Saknar dig gums !!<3
- jag älskar dig pluttisen!
favoritmat, hm. vetifan, allätare typ...
haha jadu det får vi se ;)
leka nån dag, absolut!
jag saknar dig med <3

en gammal vän.. : hur har du tänkt göra med skolan och så?
för du måste ju ha en utbildning så du kan få ett jobb sen så ni klarar er.
men du måste ju även också vara med ditt barn och bara "mamma ledig"?:) wish you all my luck!:)
- hejdu gamla vän, tror jag vet vem du är.. hur jag ska göra med skolan, jadu, börjar med 97orna! :)
jag ska vara hemma ett år sen börjar jag skolan och mamma hjälper mig :)
tack så mycket! :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vi ska ha bästa sommaren:) du jag och en pizza! Hihi

2012-03-29 @ 22:26:31
Postat av: Elina 17 år och mamma till Nellie

Haha, jag skrattade också rakt ut när jag såg att min gravtest visade att jag var gravid. (jag var också 15) Jag trodde det var ett skämt, sen kom allt.. Chocken osv

2012-04-03 @ 18:38:56
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0