svarpåkommentarrr

Elin g: super fint ellen! :)
svar: tack så mycket elin!:D

anonym: vet du om det blir en tjej eller pojke?
svar: blir en liten flicka!

anonym: Heyyy, gillar din blogg otroligt mycke!
men 2 fråga bah, dricker/röker du? :)
krammmmmisssss
svar: hejsan, så glad jag blir :) nej det gör jag inte! kram!

anonym: kommer du från umeå?
svar: HAHA nej!

rebecca 19 år: Hejsan! Tkr du är jävligt stark som skriver om din graviditet då du är så ung..
Tyvärr är de många fördomar mot unga gravida, men en om är 14 år kan vara mer redo att bli mamma mer än va en 30åring kan vara..
Sen angående att du skulle "spänna" ut magen eller är fet som vissa kommenterar är ju bullshit.. Jag är i vecka tio och de syns att jag är gravid..
 De är bara massa avundsjuka personer som gömmer sej bakom en dataskärm som skiver sånt..
Dom är avundsjuka på att du klarar av nånting som dom inte skulle göra i din ålder..
Tycker du ska fortsätta i din stil å kämpa på å bra som du gör :)
styrke kramar fån rebecca 19 år :)
svar: hejsan rebecca, tack så mycket! jag får höra att jag är stark ganska ofta! men visst du har rätt, en 14 åring kan vara en "bättre" mamma än en 30 åring, åldern har ingenting med detta att göra!
ja det är riktig bullshit & jag bryr mig ärligt inte om vad de tycker! :) skrattar bara åt deras kommentarer!
fega personer bakom dataskärmen, kan vara vem dom vill där, men ingen vågar säga nåt irl minnsann! :)
tackar! :) jag ska kämpa på, lycka till med allt! kraamis! :)

anonym: jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt är avund på dig :)
har själv väldigt mycket tänkt på hur det skulle vara att bli gravid, att få vara med om att skapa ett liv,
ett barn som älskar dig och som man själv älskar sjukt mycket tillbaka.
längtar jag tills jag blir gravid :) vilken känsla, men var rädd om dig och barnet du bär på:D
svar: kan bara säga att jag trodde ALDRIG att det skulle vara såhär underbart, att verkligen få veta att man bär på ett liv! det är obeskrivligt! ha det bra! :)
jadå jag skyddar det med mitt liv!

anonym: hur blev du gravid????
svar: jadu? hur blev jag det egentligen?... hmmm

anonym: kan du inte börja videoblogga? ;)
svar: haha kanske detta! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev att du inte rökte, med visst rökte du förrut? Hur var det så lätt att sluta? Tänkte du bara på barnet och sen var det jätte lätt eller hur gjorde du? :)

2012-05-02 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0