11-11-12 ett år

idag är det ett årsedan jag och underbara anela blev "SYSKON". det va för ett årsedan det verkligen kändes så. det var för ett årsedan vi hade så förbannat kul! glömmer ALDRIG dagen. underbara lillasyster.
jag saknar dig så mkt. igår läste jag allt vi skrivit i "guldboken" och började storgråta. tänk att det redan gått ett år.
tiden går för fort. den gör verkligen det! när jag och luna hittar tid så åker vi till emmaboda och träffar dig.
glöm aldrig bort att jag älskar dig. BÄSTA BÄSTA DUUUU!
 
när paniken bryter ut, ler du lätt mot mig och viskar i mitt öra - du är värd att dö för.
 
 

Kommentarer
Postat av: anelus

jag sitter med tårarna i ögonen och kan inte fatta att tiden gått så himla fort. jag älskar dig med hela mitt hjärta ellen och jag vet inte vad jag hade stått i livet om jag inte träffade dig. du lyser upp mina dagar och jag saknar dig som satan, bäst är du mitt hjärta.

2012-11-11 @ 17:06:56
URL: http://focakanela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0