FAIRYTALE

HEJSAN ALLA MINA UNDERBARA ÄLSKADE BLOGGLÄSARE. OCH HEJ TILL ALLA HATERS ;)
nu sitter jag i köket och lyssnar på musik. och sjunger lite, det får man faktiskt göra när man är själv!
idag vaknade vi vid 9 tiden. gick ut och gick vid 10.30-11.10 så alltså 40 minuter! ååhh vad skönt det var!
hoppade sedan in i duschen, städat lite på rummet. nu sitter jag här, och sjunger.. hahah..
är rätt nere idag, är rätt sur ocå för den delen. usch, blä.
nu ska jag se om mitt hjärta har lust att vakna. ska mata henne.. sen bara myyyyyyysa!
jag känner mig dessutom ganska sämst över en sak som hände igår :( men idag får jag kämpa på och se om det blir bättre.
SKRIVER SEN. PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0