SVAR PÅ FRÅGA

Hej. Kan du inte lägga upp ett inlägg om pappan? Har ni någon kontakt, har han kontakt med Luna? Och hur kommer ni göra i framtiden. Hur reagerade han när du berättade att han skulle bli pappa? Kram

svar: hejsan, jo visst kan jag det! ja vi har kontakt, när luna föddes så tror jag han insåg hur underbar detta lilla knyte är, för nu är han här och hälsar på henne några gånger i veckan. hur vi kommer göra i framtiden? ja den frågan var väldigt svår. jag har ingen aning, det vet jag faktiskt inte än. jadu, han reagerade väldigt starkt, bara bara negativt. det har bara varit negativt från honom under heeeeela min graviditet. när allt var som värst så kändes det ärligt vissa stunder som det var på slutet här för mig. men jag tänkte på min fina i magen och försökte göra det bästa av situationen. nu när hon är ute så måste jag säga, att detta var värt alla tårar och alla svek, det var värt ALLT. för nu är världens finaste flicka hos oss. jag älskar dig något otroligt! mammas hjärta ❤


Kommentarer
Postat av: Emilia

hejj jag är en tjej på 16 år och tror att jag är redo för barn vill verkligen ha ett barn.. kan du inte skriva lite till mig hur det är hur fixar du skolan och hur ser du ut nu efter graviditeten hur ont gjorde det har så många frågor snälla snäll svara

2012-11-29 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0