svar


hanna: Åhåh va fint! Himla avis brud här ..
svar: HANNAA DET ÄR INGET ATT VA AVIS PÅ! du kommer oxå bli värsta snygggooo när din bäbbe tittat ut, PUSS :*

carin: Mycket trevligt var det! Det måste vi göra om! :)
svar: jaaa verkligen! :)

hejhej: hade inte du någon epidural alls? :)
svar: HEJHEJ, nepp ingenting :P tog två andetag i lustgasen men uscha..

louise: fint! Vilken färg använder du?
svar: taaack! absolut ingen aning :o

anonym: Grattis till din bebis! Jag är själv 16 år och gravid, har BF 2 januari. Skulle jättegärna vilja prata med dig :) hör gärna av dig på min mail, Med vänlig hälsning,
svar: tack så himla mkt, jag mailade dig :) grattis till bebisen!

nellie a: Åh så otroligt söt liten flicka du har! Jag blir så faschinerad över hur man klarar av att ha barn och samtidigt vara så ung. jag försöker själv tänka mig in i den situationen om det skulle gälla mig själv, men det går verkligen inte förstå genom att bara tänka. Jag själv nästan längtar till att också bli gravid, men vet inte om jag skulle klara av det som 17 (snart 18).
Jag tycker iallafall du är otroligt modig som vågade ta det beslutet! :)
svar: awww.. hihi! man blir mogen med tiden, och jag ångrar inte mitt beslut :)

emma andersson: jag tycker det är jätte starkt av dig att bli mamma så ung. & att du klarar det själv utan pappas hjälp! du är sjukt stark! men nu till min fråga, hur tog dina föräldrar att du blev gravid så ung?
svar: min mamma accepterade det rätt fort! pappa blev väl inte så glad, men nu är han jätteglad över de! :D

anonym: Bry dig om vad andra säger, du är stark som skaffar barn vid 16 års ålder.. Och Luna verkar ha en riktigt bra mamma! :)
svar: awww..

nellie willysson: Du vet att om någon försöker trycka ner dig, är för att dom vill komma högre än dig! Du är så mycket mer värd än all den skiten, all den haten! Du vet ju bäst själv vad som är bra för DIN fina Luna. 16 år, ja det är en tidig ålder, men vissa 30-åringar skulle kanske inte klarat det lika bra som du! Det handlar om att förbereda sig, och det har du gjort bra! KVINNOR HAR FÅTT EN FUNKTION, OCH DET ÄR ATT BLI GRAVIDA OCH FÅ BARN! Så vem fan är dom att klanka ner på mänskligheten!? Du gör ett skitbra jobb och Luna kommer bli/ är redan världens finaste och snällaste flicka! Vad tjänar man på att klaga på dig, vadå, tror dom att du kan stoppa in Luna i magen igen och gå tillbaka i tiden? Du valde att behålla henne för du är stark, emot haters, stark nog att ta hand om ett barn, och stark nog att bevisa att alla andra har fel!
/nellie
svar: <3<3<3<3

malin: Finns människor med alldeles för lite att göra. Du gör rätt i att skita i dessa kommentarer, försök att inte ta åt dig! :) Stort grattis tilldottern!
svar: ja eller hur! tack :D

hannaaa: Du är grym, Ellen! Skit i alla idioter. Dom har inget liv.
svar: du är allt grym duu oxå snutte!

amanda wilhelmsson: Världens starkaste är du!
du vet att jag alltid finns, finaste pyssling! <3
tack fina fina pyssling <3

evelina i: Tack för idag fina älskade Ellen!
Luna är heeelt underbar! ♥
svar: tack själv du underbara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta om lunas pappa? Varför han inte finns med osv? Min sons pappa lämnade mig ochså men nu är han glad över att ha en son efter 6 månader:/ men bättre än.inget.. Skulle iaf va glad om du hade lust att berätta:) kram Ellinor

2012-11-02 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0