ULLARED

idag drog jag,jessica,bebisarna,eric,freddy&jenny till GÅKES som jessica kallade det ;)
vi va framme vid 10, och klara vid 17.00! har ALDRIG gått så länge i en affär förut. rekord. men kan ju säga att både jag och luna blev lite trötta på slutet. hon va ledsen och jag fick gå med henne i famnen, ååhhh ville seriöst strypa ett par kärringar. ja ursäkta mitt ordval! men usch! luna skrek eftersom hon va hungrig, och va påväg till amningsrummet, som ligger lägst upp!! och då kommer en tant och ba - nä men usch! stackars bebis! typ som om jag inte brdde mig om luna typ! hon sa det verkligen med sån ton... kunde ju inte sätta mig på golvet precis.
sen skrek hon en gång när hon låg i babyskyddet i vagnen. då säger en tant till mig att jag ska plocka upp henne! som om hon bestämmer vad jag ska göra eller inte! jag känner mitt barn lagom bra vid detta tillfället och jag visste att hon ville ha mat. och hon skrek bara mer om jag tog upp henne.. såna människor tål jag inte..usch!
ahja. förutom dom tanterna! så har jag faktiskt riktigt trevligt och fick med mig massa bra saker hem! kan försök skriva upp imorgon vad jag köpt.
nu sitter jag i bilen och är trött och hungrig. snart ska vi äta, mjummmmiiie!
jaja, ha de bra! puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0