❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Johanna Dahl

Hej Ellen och Luna<3
Måste bara skriva att jag tycker du är så sjukt jädra bra Ellen.
Du visar att man kan vara ung och skaffa barn ändå.. Du visar sån mogenhet, kärlek och du visar hur en mamma ska vara oavsett ung som gammal..
Det är många som har fördommar om att unga mammor är dåliga för att dom är just unga och tror att bebis är en leksak..
Men du visar helt tvärtom och det är en sån bild man ska ha, att man kan vara en bra mamma oavsett ålder.
Din dotter är så J*VLA söt, vacker och gullig, och vad jag har läst och ser genom bilder är att du gör ett galant jobb som mamma och du ger ditt barn så mkt kärlek som de går..

Jag hoppas att jag nåndag får träffa er..
Kramar//Johanna Dahl

2012-10-17 @ 22:11:51
Postat av: Josse

Har pappan till barnet träffat henne ?:)

2012-10-18 @ 07:10:12
Postat av: Ida-Lina

Herregud vad söt hon är!

2012-10-18 @ 07:19:15
URL: http://get-in-ma-bed-niall.tumblr.com
Postat av: Nellie

Hej Ellen och Luna!
Jag tyckte att du valde ett annorlunda, men passande namn till din fina ängel!
Jag har vart med nästan hela vägen och följt hur magen har vuxit och jag har tyckt att det har varit sjukt spännande!
Jag önskar dig all lycka och du kommer att vara världens bästa unga mamma någonsin!

/nellie

2012-10-18 @ 20:23:54
URL: http://nattstad.se/nellieee
Postat av: Felicia

ÅH gulligull!!!

2012-10-20 @ 09:18:14
URL: http://www.nattstad.se/ffeliciagustafsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0