HEJHOPP!

hejsan alla fina söta underbara bloggläsare. just nu ligger jag i söngen med en trött tös på magen. idag har jag städat mitt rum, dammsugit, och bytt sängkläder. så underbart mysigt att krypa ner i en nybäddad säng som inte luktar kräk hehe, luuuna då ;) äsch lite kräk är inte hela världen!
imon är de fredag. jessica kommer ut vid 9 tiden. göttgött! sen kommer min älskade pappa på eftermiddagen! så jag ska nog bara ta de lugnt imon. tänkte låna datorn så jag kan svara på alla söta kommentarer jag fått de senaste veckan! underbara människor!
nä, nu ska jag lägga henne jämte mig sen släcka mina ögon. det är en ny dag imorgon, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är pappan inblandad nånting nu? :)

2012-10-18 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0