HELT UNDERBART

har nu de senaste dagarna, senaste veckan gått runt helt osminkad, och nu efter ett par dagar liksom känna sig bekväm utan smink, det känns jätteskönt! har inte plattat håret på över 2 veckor snart, vilket oxå är superskönt! första gången på länge jag trivts utan smink :)
nu ligger jag i min säng och funderar på att snart slockna. är jätte trött och imorgon ska jag till bm tidigt, förhoppningsvis sista gången! jahao, klockan ringer tidigt, så jag tar och säger godnatt :) pusssar


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till jätte mycket, har följt din blogg och resa länge nu känns det som, och har älskat varje inlägg, väldigt spännande. Jätte fin blogg också, hoppas allt kommer gå super! Kram Matilda

2012-10-03 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0