BRIST PÅ RUBRIK..

HEJSAN.
nu sitter jag här i köket med mor min, hon håller på och sy&laga mat. duktig, idag blir det nån fisksak, den är sååå mumsig! idag har jag nog absolut ingenting på mitt schema. jo, ska med mamma till lessebo och "helghandla" haha, så får väl se vad det blir för någonting roligt. sen ska jag väl hjälpa henne att göra kvällsmaten, eftersom det är fredag idag så blir det alltså inte mackor till kvällis! och en grej till, ska försöka ringa syv'en på gamla skolan, måste verkligen få veta hur jag ska kunna plugga upp mina ämnen jag missade i nian. då kan jag ju endån passa på när jag ska springa hemma om dagarna. jaoopp, ahja. nu ska jag duka. vi hörs om ett litet tag. puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0