HEEELMYS

nu hoppar jag ner i sängen och njuter allt vad jag kan med min lilla bebismage. för snart inom 2 veckor så är den borta. känns lite trist, men nu är jag lite trött på att ha ont, har ont i hela kroppen. det är svårt att vara "smidig" och allt blir 10 gånger så jobbigare. men men, det är bara att hålla ut. snart är ju faktiskt bebisen ute! jag ger mig själv en fet high five för att ha klarat mig igenom denna graviditet. helt ensamstående. fast med världens bästa stöd av föräldrar,syskon & vänner. så tack till er!!! ni är guld!
det smattrar på mitt fönster ikväll igen, och det är så mysigt. ligger och lyssnar på lite musik och rensar tankar, både bra och dåliga. ska försöka slappna av nu. ha det så bra, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0