MIN FAMILJ ♥

vad vore jag utan er? vad vore jag utan mitt egna kött och blod? utan er, hade jag verkligen inte varit den jag är idag. jag skulle aldrig överleva utan er. jag vet dagarna man drömt, drömt att någon i ens familj dött. usch, känslan när man vaknar upp, storgråtandes och verkligen sprungit och kollat så personen verkligen lever. det är hemskt.
tänk att förlora någon i ens familj. det måste vara bland det jobbigaste som finns. helt ofattbart att folk verkligen förlorar sina föräldrar, syskon, barn, osvosv varje dag. usch, det borde inte vara så orättvist!
så jag är så himla tacksam för jag har min fina familj.
jag har världens bästa pappa, jag har världens bästa mamma, bästa syskon, mormor, morfar, och andra människor som jag ser som min familj oxå. jag kunde verkligen inte få det bättre än vad jag verkligen har det!
så, tack för ni är just ni. jag älskar er tusen gånger om!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0