SHE WOLF

jaha, det där "busiga" jag skulle göra idag va att åka och överraska min bror! med smörgåstårta osv. han fyller 20 den 28september, och det blev att fira idag! så jag har äntligen fått träffa efterlängtade eric jessica & minonna! riktigt trevligt :) nu sitter jag i bilen påväg hem, har en sjukt konstig känsla i magen. vet inte om det kan bli bebis snart. haft mensvärk till och från, nu har jag sammandragningar och ibland gör det ont, får se om det händer något ikväll/inatt. falskt alarm säkert! jahaja, ska hem nu & göra hallonbladste, krypa ner i sängen till en bra film trorjag. sen vid 10 rullar bilen mot lessebo för att hämta grannen ewa. ha de super super, vi hörs. puss.
- en bild på det söta barnet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0