SVAR PÅ KOMMENTARER.

ANONYM: Ska du ha en babyshower/har du redan haft? :)
Tror du att många killar efter att du fött barnet inte kommer vara lika intresserade av dig när du är ensamstående mamma?
Är du redo att försöka med pappan igen om han är villig att ställa upp? Tänker du ge upp killar helt nu när du blir mamma?
SVAR:nej jag ska inte ha någon babyshower.
jag tror inte många killar lockas av ensamstående unga mödrar, men men den rätta finns där ute någonstans ;)
om han är villig att ställa upp? neee tror verkligen inte det skulle komma på tanken att det blev vi! :)
ge upp killar? det kommer bli så mycket svårare för mig att kunna träffa någon så jag tror faktiskt jag hoppar killar tills jag finner tid och ork. =)

ANONYM: Är du nervös nu när det bara är 1 vecka kvar?:)
Är du rädd för smärtan?
Vad ska bebisen heta?:)
Kan du inte visa bild på "bebisens hörna"?:)
SVAR:ja jag är ganska nervös, men äsch det går bra!
rädd för smärtan? faktiskt inte, jag är inställd på det värsta!
bebisens namn är ennu inte riktigt 100, men jag har ett par och vi får helt enkelt se vad det är för "någon" som tittar ut..
jo visst ska jag visa en bild på bebisens lilla hörna, får bli någon dag.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej måste börja med att säga att din blogg är sjukt fin och följer den varje dag. Jag vill själv bli gravid, och är femton år. Tycker du att man ska vänta med det eller göra det man faktiskt vill? I alla fall vill jag bara veta lite hur allt känns, att faktiskt ha den stora magen och vilka känslor har man eller ja du? Vad va din tanke när du fick veta att du var gravid? Och nu är det ju inte alls långt kvar, och så önskar dig lycka till med bebisen! Kram Matilda

2012-09-22 @ 09:55:32
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Känns det inte tråkigt att ha pappan med i bilden? Det är ju den personen man ska dela allt med kring barnet...

2012-09-22 @ 17:15:43
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0