SVAR PÅ KOMMENTARER

ANONYM: vad heter appen som du använder på bilden ?:)
svar: big day lite :)
 
AMANDA SANDELL: Hej Ellen! Vad heter den däår nedräkningssaken du har på dina bilder? :)
svar: som ovan, big day lite :D
 
SARA: Hej, kommer bebisens pappa vara delaktig? :P
svar: hej, inte som det ser ut just nu så kommer han inte det!
 
JOHANNA LJUNGDAHL: åååh det är snart dags för dig :) så kuuuuuul! :D
svar: hihihi jaaa :D
 
EVELINA: Åh!, hoppas lillan är här snart, jag är nyfiken ;) <3
svar: ja jag hoppas verkligen hon kommer snaaart! :D <3
 
KAJSA: Har du fått några bristningar? För på dina bilder ser det inte ut som det :)
svar: hejsan, asså jag har absolut inga på magen, men i början av graviditeten fick jag på brösten, (har bleknat riktigt mycket nu) sen har jag fått lite på låren, rumpan, och höfterna. men det är inte alls mycket :)
 
ANONYM: Heej, har du packat din bb väskan än? Är själv gravid med BF i oktober. Lite små intresserad vad andra ska ha med sig. :) Ha en bra dag.
svar: hejsan, ja det har jag. åh kul! :)
jag har just nu bara packat ner ombyten till bebis, blöjor, mössa, strumpor, filt, och lite ombyten till mig, sen ska jag packa ner lite annat smått och gott :)
 
LINNEA SVENSSON: Ett tips är ätt köpa 2-3 paket blöjor till då det kan gå åt väldigt många i början och man är inte (jag var inte) jätte pigg i början efter förlossningen :) Kram
svar: jag har massor med blöjor. :) kram
 
ELIN: Hej. Hittade din blogg av en slump och ville bara säga att du gör helt rätt och har en grym inställning! Nu är jag visserligen 20 så inte lika ung som du men fick barn för ett par veckor sen och när lillen (i ditt fall lillan) kommer så är det värt alla gravidkrämpor, alla vänner som försvann och allt annat man fått "offra". Kämpa på snart kommer hon :)
svar: hejsan, aw. trevligt att höra. men 20 är inte så gammalt ju! :) ja precis, det är värt alla smärtor och sånt!
kram :)
 
ISABELL P: herregud vad fin du är ellen!
samantha ska snart med ha sin lille, dock är dom osäkra med datum, hon är ungefär lika stor som dig men säger att hon har 2,5 månad kvar.
Himla fin är du ska du veta! Och stor! Hoppas bebis kommer snart ! <3
svar: aw, taaack! ja vad trevligt :) bebisar som är så mysiga. hoppas de går bra för henne! :) puss på dig <3
 
EMMY: Vilken fin blogg =)
Lycka till med graviditeten..
svar: tack och tack! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0