svar!!

1. hur blev du så blond? Färgade du håret i omgångar, hur många paket färg använde du? Hur ofta gjorde du det? Ditt hår blev jätte fint så undrar för vill oxå bli blond!

svar; jg gjorde nog avfärgning 3,4 gånger, sen blonderade jag det samt slingade det. det tog inte ens en månad haha :) men har lite underhåll som fortfarande är brunt :/ tack! :)


2. Här kommer lite frågor:)
1.vad var din första tanke när du märkte att du blev gravid?
2.ville du göra abort?
3.vem har piercat dig?
4.hur är ditt förhållande till pappan till din dotter?

svar; jadu, jag vart väldigt chockad, kunde knappt gråta eftersom jag va i en chock, ett par timmar efteråt så började jag gråta, sen skratta, ja, det va så uppochner.

2, tanken slog mig, men ångrade mig lika fort igen.

3, jag har gjort det själv, första piercingen gjorde ninni på en fest, med säkerhetsnål och örhänge ;) andra gjorde jag själv :)

4, det går uppochner, vi bråkar, vi är vänner, klart alla bråkar. men det är nog bra mellan oss :)




Hur mycket gick du upp i vikt när du var gravid och hur mycket av det har du gått ner? Hur gjorde du?

svar; gick nog upp 13,14 kilo? och då tror jag allt med barnet och moderkaka osvosv väger runt 12 eller vad dom sa.. så alla kilon var nästan borta efter 2-3 veckor, vägde 63 på inskrivningen, och sist jag vägde mig vägde jag 59. men är ganska säker på att jag gått ner mera, (ca 1 och en halv månad sedan jag vägde mig)


Kan inte du berätta om hur du får allt att fungera med pengar osv? Mat, boende. Allt sånt. Hur tjänar du pengar?
svar; ekonomin är ganska tight ganska ofta. men jag klarar mig på det jag har. men det kommer bli lättare om ett tag känner jag (avslöjar ingenting) ni kommer få veta mer om ett tag.


Känner inte dig men har några frågor!
1, ångrar du ibland att du valde att behålla din dotter pga du inte kan göra saker som du kunde förut? Tex festa;ppp
2, Vem/vilka har stöttat dig mest under din graviditet?
Ps.din dotter är sjukt söt!

svar; nej det gör jag verkligen inte. vissa stunder så saknar man allt galet msn gjort under sina år, men jag ångrar ingenting. jag fick det finaste någon kan få! hon är mitt allt, ångrar inte det en sekund! :)
2, min mamma har varit ett bra stöd, min pappa med, jessica va ett bra stöd, ja, hade inte så många vänner kvar så det var väl dom typ. nu i efterhand så har jag bara 2 vänner som HAG umgås med, och dom är underbara, dom finns där för mig & luna, såklart är det linnea & Carin jag pratar om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0