mys

godmorgon. hade en helmysig och rolig kväll igår med dom bästa! det va riktigt kul. eric & sina gamla klasskompisar va ute och festade. så vi andra här hemma hittade på en massa saker. spelade kort för att få timmarna att gå fortare. futsade fönster, åt mat i massor, käkade godis, myste alla i våra onepiece. hahah. ahja, jag hade kul! enda tills jag fick så saaatans ont i magen och blev helt kallavettig och trodde jag skulle kräkas. så jag & hjärtat gick upp och la oss och jag somnade nästan direkt. fysatan min mage asså.. hahah, vaknade idag runt 10,11. så jag gick upp med lillfjunten och vi myste lite. nu sitter jag nere bredvid minonna som äter rån, mums! ska mysa i massor med henne nu innan hon åker ifrån mig. men vi ses snart igen :* ha det bra, skriver senare eller nåt om jag orkar. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0